Btakuje troszke mocy przy wyprzedzaniu, ale ogolnie przy tej masie jest w porzadku
3,0
Skrzynia biegów
Czasami problemy ze wstecznym i przy redukcji do 1 (mozna, ale tylko jak sie jedzie bardzo wolno)
4,0
Układ jezdny
do 120 prowadzi sie bardzo mięko. Powyżej zaczyna sie wyraźnie odczuwać drgania i samochód zaczyna "nosić"
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widocznośc do przodu (wąskie słupki), duża tylna szyba. Lusterka zewnętrzne mogły by być większe. W porównoaniu do mowego mondeo to absolutna rewelacja.
4,0
Ergonomia
Małe auto - wszędzie łatwo sięgnąc. W niewygodnym miejscu jest jedynie przycisk włączający tylną wycieraczkę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre nagrzewanie (trzeba pamiętać żeby wyłączyć nieogrzewane wloty środkowe!!!)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą wielkość auta to rewelacja. Bardzo dużo miejsca z przodu - można spokojnie wybrać się w dłuższą trasę. Z tyłu jest w porządku dla 2 osób jak się dosiądzie trzecia to juz jest ciasno.
4,0
Wyciszenie
Silnik słychać tylko na wysokich obrotach. Halas "wiatru" wyraznie pojawia sie miedzy 90 a 100 kmph
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
blisko 10 l/100 km w miescie - krotkie trasy (prawie caly czas wlaczone ssanie - reczne jest w tym przypadku bardziej ekonomiczne)
na trasie przy sredniej okolo 100-110 spada ponizej 5,6 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
ZA rozsadna cene mozna kupic auto w miare nowe. Duzo bardziej wg. mnie oplaca sie zakup 3-5 lat mlodszego uno niz golfa w tym samym wieku w koncu obie marki sa przeznaczone na rynek masowy i bardzo podobnie sie psuja, tyle ze koszt czesci (nowych a nie poszrotowych) juz jest zupelnie inny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie tylko 1500 km ale nic nie robilem. No zalozylem alarm, centrlane zamki i wymiana anteny, ale to w zwiazku z przystosowaniem "pod siebie".
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]