Przeniesienie napędu
: Biegi wchodzą tak łatwo jak w Pegoucie 207
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Wszędzie rdza.
Układ elektryczny
: U mnie ok, ale czuwać trzeba.
Inne
: Sprawdzajcie zawsze drążki kierownicze, dobre Uno nie ma żadnych luzów w kierownicy, niech wam nikt nie wkręca, że one juz tak mają
4,0
Całokształt
Całkiem przyjemnie się prowadzi, może i brak wspomagania, ale kiera na prawdę lekko chodzi. Biegi poezja, silnik słaby, mi wystarcza, bardzo dobra widoczność, dobrze się nim cofa, parkuje, miejsca w środku trochę jest,auto ma tyle elektroniki ile powinno, nie jest przekombinowane. Uno lubi rdzewieć, oj lubi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Za krótko nim jeżdżę by sądy dawać, ale 1.0 i.e jak narazie sie się bardzo dobrze spisuje, poprzedni włąsciciel robił rozrząd, brak wycieków, dosyć cicho pracuje. elastyczny może i jest, nie wiem bo za bardzo porównania nie mam.
5,0
Skrzynia biegów
Internet huczy że szwankuje w Uno. Nie w moim. Właśnie tak powinna pracować skrzynia w aucie, poszczególne położenia dźwigni mają pewien odstęp, nie ma sytuacji że szybko i nieprecyzyjnie zmieniając biegi wbijesz coś innego co chcesz, jak np dzieje się w Matizach. Czuć, jak bieg wchodzi, nie jest tak, że przełożyłeś dźwignię i boisz się sprzęgło puścić bo nie wiesz czy wszedł.
5,0
Układ jezdny
Kierownica chodzi leciutko, przełożenie przekładni kierowniczej nie jest ani za duże ani za małe, uno trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam 3 a nie 5cio drzwiowego uniaka, więc jeszcze więcej widać, widoczność jest świetna, bardzo fajnie się unem cofa, pakruje
4,0
Ergonomia
Nie klikam doskonale, bo porównania nie mam,mam 1,71 m wzrostu i dla mnie jest doskonale.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok, dmucha aż miło, ogrzewanie kiepskie, ale odparowuje bez problemu szyby, na ciepło w aucie trzeba trochę poczekać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dość, niemal tyle co w golfie 3. Lodówkę wiozłem i dwa sedesy, klapa tylnia od samochodu zamknięta (rzecz jasna złożyłem kanapę)
3,0
Wyciszenie
Do setki jest ok,potem szumi, mi to nie przeszkadza, ale mówie od razu - szumi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Litrowy silnik jak się go ciśnie to potafi trochę wypić Trasa poniżej 5l na 100km . Ekonomiczne, bo tanie i się nie psuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Autem za taka kase tyle się najeździć to na prawdę frajda. Od tylu osób słyszę, kupiłem auto za grosze i bez awarii, no kurcze, jak wysrałeś 3 tysiące to co się dziwisz, kup za 1200 i zrób 30 tys km, pogadamy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Strasznie ciężko się fotele przesuwają, klakson zamiast trąbić ryczy jak krowa z chorym gardłem, szyba od pasażera nie chce dojśc do końca i trzeba ją troszkę przycisąć by wlazła w rowek u góry drzwi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdza rdza i jeszcze raz rdza, króra żre karoserię i zjadła tłumik (wymieniany) Regulator napięcia padł, wymiana to groszowe sprawy, bo i on sam nie kosztuje dużo i wymiana trwa minuty, a mechanik swój czas liczy, koszty części to tylko ułamek procenta kosztów naprawy wozu, robocizna dziś droga.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]