Inne
: Wytrzymałość na polskie warunki drogowe i pogodowe.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Uszczelka pod głowicą
3,0
Całokształt
Świetne jako pierwszy samochód dla świeżo upieczonego kierowcy. Niskie koszty eksploatacji, dobra widoczność, ograniczone osiągi ;)
Kupione z dobrych rąk wytrzyma naprawdę dużo. Pali wciąż od kopa, pokona każdą zimę, dziury, transport dzieci albo drewna.
Z klockowatych małych puszek modnych wśród niekasiastych gówniarzy jest zdecydowanie lepsze od innych Tico, Seicento i takich pierdół. Przynajmniej w środku wygląda jak samochód, z zewnątrz czasem też. Gnije na zabój ale o to można zadbać, zwłaszcza progi - bolesna nauczka w postaci podnośnika wbitego do wnętrza na wylot. Żarówki przepalają się częściej niż na choince, chłodzenie czasem nie wyrabia... Uwielbiam ten samochód. Zrobiłem nim niekończące się trasy (niektóre z większą zawartością dziur niż sery od szwajcarów), przeżyłem wszystkie awarie spowodowane mrozami lub upałem, za każdym razem naprawiałem za nieduże pieniądze, a on dalej jeździ. Pali na dotyk, nic nie tłucze, nie śmierdzi, nie emituje płomieni... A po wszystkim nie szkoda wyrzucić. Magiczny samochodzik.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]