Skrzynia biegów - porażka... Wybierak i tulejki to zmora UNO. Ich konstrukcja sprawia, że precyzja zmiany biegów jest porównywalna do ciągnika. Można się przyzwyczaić. Uno nadrabia elastycznością silnika, co przy 45 koniach i gazie może się wydawać niemożliwe - a jednak.
3,0
Układ jezdny
Mone przechyły na zakrętach. Zbyt miękki przód - większość UNO ma połamany przedni zderzak.
TRAGICZNE HAMULCE.
Komfort
5,0
Widoczność
Cieńkie słupki, duże szyby. Widoczność kosztem bezpiezeństwa...
4,0
Ergonomia
Większość rzeczy pod ręką - oprócz tylniej wycieraczki. Można przywyknąć.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najsłabszy punkt UNO po hamulcach.
Konstrukcja taka, że ze środkowych kratek leci zawsze zimno. Przy dużych mrozach w kabinie niezaciekawie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo mało miejsca na nogi z przodu. Wysocy będą mieli problem.
3,0
Wyciszenie
W miarę dobrze jak na konstrukcję z 70-tych lat.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Częśi śmiesznie tanie, dostępne zamienniki łatwość napraw. ( klocki 30zł, amortyzator 100zł, pompa paliwa 65zł, rozrząd kompletny 60zł )
Przy gazie śmieszne koszty utrzymania.
Ja mam od nowości MOBIL1 5W50. Ktoś może się śmiać ale przy wymianie co 15 tyś km nie bierze ANI GRAMA oleju.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo tani w zakupie, eksploatacji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej się nie psują drobne rzeczy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy zadbaniu o oleje, paski i ogólny stan samochodu będzie jeździł bezawaryjnie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]