Układ elektryczny
: Coś nie tak nie wiem co, może czujniki moze sam komp. Traci wolne oboroty
Zawieszenie
: hałaśliwy na wybojach
5,0
Całokształt
Gdyby nie blacha to świetne autko
Wrażenia
5,0
Silnik
To chyba najlepsze w tym aucie. Silnik działa bez zarzutów. Elastyczny, mało pali. Niech Was nie zwodzi fakt z 1.0 silnik jest słaby, bo jak sie chce to tez można nim poszaleć.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia krótka, każdy bieg jest silny, po za 5, ale czego wymagać od silnika 45 koni - górka auto wymięka. Czasami nie ma jedynki albo wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Nie mam nic do zarzucenia. W zakrętach trzyma się bardzo dobrze za równo przy małym jak i wielkim obciążeniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszytko ok. Nic nie przeszkadza.
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się trochę długo ale kiedy już się nagrzeje to można się ugotować. Wentylacja nawet dobra gdyby 2 bieg nie był tak hałaśliwy ( regulacja 3 stopniowa)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń ogromna. Dodatkowym atutem jest regulowane oparcie tylej kanapy
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie dobre. Mogło by być lepiej. Do 120 km/h cicho jeżeli chodzi o silnik może dlatego ze słychać głośny świst wiatru.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla benzyny:
miasto 6,6
trasa 4,8
Dla LPG
miasto 8,2
trasa 5,8
Czesci sa tak tanie ze mogli by je dawać do gum lub lizaków :D. Cena paska rozrządu 16 zł, po co wymieniać sworzeń jak mozna wymienić cały wahacz ze 50 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 4000 kupiłem auto 8 letnie ( jeszcze bez rdzy) z przebiegiem 81000km.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie żadnej awarii
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnej usterki. Ocena za blachę. Woda w szoferce, gnijące dżwi i nadkola.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]