Przeżyłem wypadek drogowy tym samochodem co dla mnie skończyło się jedynie na otarciach, kierowca doznał wstrząśnienia mózgu. Siłę uderzenia przyjęło lewe przednie koło, samochód nadaje się tylko do kasacji.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik pracował bardzo dobrze, bezawaryjnie nigdy nie miałem z nim problemu.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów niestety nieprecyzyjna, samochód stał nieużywany przez długi czas, lewarek początkowo chodził bardzo ciężko. W trakcie stałej eksploatacji nie powinno być problemów.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardzo miękkie, straszne zachowanie na zakrętach ale nie można wymagać japońskiej precyzji prowadzenia. Zawieszenie radzi sobie dobrze na polskich drogach, części są śmiesznie tanie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność to jeden z atutów tego samochodu, idealnie nadaje się dla początkujących kierowców, którzy nie dysponują zbyt wysokim budżetem.
4,0
Ergonomia
Ergonomia poprawna, wszystko jest na swoim miejscu, intuicyjna obsługa.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dosyć dobrze spełnia swoją funkcję, wentylacja dosyć słaba nie wspominając już o braku klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. Na tylnej kanapie mogą podróżować dwie osoby dorosłe, chociaż na długich trasach może to być uciążliwe.
2,0
Wyciszenie
Samochód jest mizernie wyciszony, do kabiny dostaje się hałas z komory silnika, wszystkie plastikowe elementy trzeszczą i stukają na wybojach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność to kolejna zaleta tego samochodu, można powiedzieć że jest to podstawowy powód kupna tego samochodu. Samochód bardzo mało pali, podstawowe naprawy samodzielnie może wykonywać mechanik-amator. Części są bardzo tanie i łatwo dostępne.
3,0
Stosunek jakość/cena
To jedyny oprócz taniej eksploatacji powód dla którego można kupić ten samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam ten samochód od nowości z salonu i nie przytrafiła mi się żadna usterka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna usterka to pęknięcie cięgła od biegu wstecznego które zostało zespawane i działa do dziś.