Powiedzmy tak: w mieście sobie w miarę radzi do prędkości 60km/h, potem porażka. W trasę lepiej nie wyjeżdżać, wyprzedzanie tira grozi czołowką. Przy prędkości powyżej 100 całe auto wpada w dziwne wibracje.
3,0
Skrzynia biegów
Działa jako tako.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie licho tłumi nierówności, duże przechyły na zakręcie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok.
4,0
Ergonomia
Duży plus to praktyczna półka po stronie pasażera, można położyć zakupy a i browary sie nie przewracają.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Powiedzmy ze jest,bez rewelacji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do zniesienia przy jeździe we dwójkę. Ale w skrajnych przypadkach załadowaliśmy sie w czwórkę a i świniak w bagażniku się zmieścił.
3,0
Wyciszenie
Na biegu jałowym wpada w dziwne wibracje,nie idzie wysiedzieć. Na zewnątrz za to cichutko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest jedyna zaleta tego auta, maks 8l gazu niestety okupione żenującymi osiągami.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]