Inne
: Hydroregulacja świateł nie działa w prawie żadnym Uniaku :)
Karoseria
: Jak rdza wejdzie w karoserię to trzeba dużo pracy by było jak wcześniej. Inaczej co roku będzie trzeba poprawiać.
4,0
Całokształt
Lubię ten samochód ;-)
Wrażenia
3,0
Silnik
Zdecydowanie brakuje mocy. Najprzyjemniej jeździ się samemu do maks trzech osób na pokładzie.
4,0
Skrzynia biegów
Mimo swoich kilometrów trzyma się dobrze. Jest tylko jedna wada, po przejechaniu ok 170 tyś. km zaczyna zgrzytać na trzecim biegu.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko. Ładnie widać drogę z przodu i s tyłu. Gorzej jest jednak przy nowszych wersjach, zagłówki z tyłu zdecydowanie zmniejszają widoczność w tylnej szybie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo licznych opinii, iż wentylacja i ogrzewanie jest kiepsko zaprojektowane to moim zdaniem jest odpowiednie. Trzeba tylko czasami zajrzeć do nagrzewnicy i ją przeczyścić, ponieważ projektanci nie przewidzieli montażu filtra przeciwko liścią i innymi pyłkami z zewnątrz.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele mogły by być lepszej jakości - wygodniejsze. Po długiej trasie czuć bolący kręgosłup. Poza tym na przestrzeń nie narzekam.
2,0
Wyciszenie
W starszych egzemplarzach z wyciszeniem jest kiepsko jadąc powyżej 100km/s trzeba już do siebie krzyczeć. Mowa tu o serii. Po kilku modyfikacjach w kabinie jest od razu przyjemniej ;-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa, ceny i naprawy są naprawdę tanie względem innych samochodów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Teraz bez problemowo można znaleźć Uno w granicach 700-1500 zł w stanie nadającym się do jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gdy odpowiednio dbamy i z głowo dłubiemy przy aucie to nic ma się nie rozsypie :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było jeszcze sytuacji, że autko stanęło na środku drogi i koniec. Zawsze bez problemów zawiozło mnie z punktu A do punktu C przejazdem przez punkt B :)(bardzo się cieszę ;-))
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 44KM 32kW
[l/100km]