Układ elektryczny
: Moduł zapłonowy, przyczyna częsta i bardzo uciążliwa. Samochód gasł podczas jazdy i nie mogł odpalać.
Karoseria
: Zjedzona przez rdzę.
Układ hamulcowy
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Kulturalny to on jest, a oprócz tego w miarę szybko się zbiera jak na te 46hp.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów w miarę sprawna. Nie można narzekać. W Żuku bywało gorzej.
3,0
Układ jezdny
Nawet nie wiem co napisać. W miarę wytrzymały. Nie bylo większych problemów. Troche dziwnie siedzi na drodze i cieniutkie oponki nie dają stabilności.
Komfort
2,0
Widoczność
Bardzo słaba widoczność. Są dwa punkty których nie widać. Trzeba naprawdę uważać. Małe lusterka.
2,0
Ergonomia
Niby wszystko pod ręką. To znaczy wszystko co jest w aucie, a jest tam nie wiele.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę. W zimę rozgrzewa sie całkiem szybko a w lato no cóż... Otwierać okna. Nie ma wyjścia.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Gdyby nie ten rozmiar czułbym się jak w salonie. ;)
2,0
Wyciszenie
Trzeszczy wszystko i skacze na tych nieszczęsnych polskich drogach. Przy prędkości 80km/h nie porozmawiamy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rok temu palił mi ok. 4.4l na trasie przy oszczędnej jeździe. Po wymianie cewki, modułu, kopułki i przekombinowaniu przez panów mechaników i rozregulowaniu auta palił mi nawet 9 litrów. Dzisiaj wróciłem od mechanika który ustawił mi mieszankę i gaźnik. Wartosci zdecydowanie spadły. Średnio powinien palić średnio koło 5.8l/100km w cyklu mieszanym.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moduł zapłonowy. Samochód gasł podczas jazdy i był problem z odpalaniem na ciepłym silniku. tzw. \"ja mu w gas a on zgasł\" Po za tym małe nieszczelności w układzie paliwowym co groziło zapłonem. Warto po 100000km wymienić kable wysokiego napięcia oraz kopułkę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 44KM 32kW
[l/100km]