Silnik
: Po pierwsze bardzo oszczędny, po drugie właściwie to co ta się ma zepsuć. po trzecie elastyczny. Ale przy wyprzedzaniu sorry: \"niech moc będzie z tobą\" - cudów nie ma
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny, oczywiście jak na 899ccm, w zasadzie bezobsługowy. Jednak po 100 oookm słychać łańcuszek rozrządu i po nocy ucieka olej z popychacza i po odpaleniu trochę sobie poklekocze. Rekompensuje to z nawiązką przy tankowaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Bez rewelacji. Chcesz pojechać dynamiczniej to niestety na konkretnych obrotach. 50km/h(IVbieg) - 2200obr/min. Ale za to na V 55km/h bez protestów
4,0
Układ jezdny
1-2 osoby na polskie drogi może być. Przy komplecie osób raczej trzeba dziury omijać i to z daleka. Kierownica chodzi leciutko. Jeśli ktoś wypisuje bzdury, że w uno chodzi ciężko to nie jeździł polonezem chyba
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
To co ma a ma niewiele jest we waściwym miejscu
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje tragicznie, chłodzi kiepsko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, z tyłu nigdy nie byłem, ale kosmosu tam nie ma, jednak 2 osoby z tyłu jadą w miarę wygodnie
3,0
Wyciszenie
ok do 80-90km/h, potem to zależy czy z wiatrem czy pod wiatr
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5 osób, 100km/h i 4,5l/100km to chyba całkiem nieźle, jednak zwykle jest to 5,5-6 na mieście, a zimą 6,5-7
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
naprawdę drobiazgi i to takie dość tanie, chociaż bak przegnił
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak (na razie)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 39KM 29kW
[l/100km]