Karoseria
: Pełny ocynk plus kompozytowe błotniki przód i tył zero korozji
5,0
Całokształt
Samochód za 1/3 ceny VW T5 TDI 2,5l Multivan w ,którym silnik grzechocze jak w starym Transicie.
3,0 V6 200KM benzyna,żadnych problemów z turbiną,filtrem cząstek,podgrzewaczami webasto,wiryskami,świecami żarowymi, itp.
Komfort to przede wszystkim cisza a silnik ten skonstruowany był do flagowych limuzyn a nie do samochodów sportowych dlatego pasuje tu idealnie.
Jedyny słuszny silnik do tego autka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedyny słuszny motor do tego auta.
Tu gdy chcę usłyszeć silnik muszę przytrzymać bieg na tiptroniku wtedy V6-200KM pięknie mruczy.To jest to.
5,0
Skrzynia biegów
Wspaniały niemiecki automat ZF
4,0
Układ jezdny
Do ostrej jazdy trochę za miękki ale nie do tego
jest stworzony.
Komfort
4,0
Widoczność
W każdą stronę,a z tyłu parctronic
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele skórzane,reg.elekt.podgrzewane,podłokietniki,można
przechodzić z przodu do tyłu auta nie otwierając drzwi rewelacja!
5,0
Wyciszenie
Słychać każdy szelest
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
14l LPG = 5,5l ON
Tak więc spalanie Golfa TDI a tu mam 200KM
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pęknięte sprężyny tylnie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 204KM 150kW
[l/100km]