w miarę dobra elastyczność na 3-4 biegu w granicach 2.500-3.000 obrotów. Słaba na małych prędkościach i niższych obrotach
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, bez problemów, brakuje oczywiście 6-ki, ale to inna sprawa
4,0
Układ jezdny
komfortowy, mógłby być nieco twardszy - kołysze na zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
prawie bardzo dobre, za wyjątkiem przedniego słupka, który w niektórych sytuacjach potrafi zakryć nawet cały samochód nadjeżdżający pod odpowiednim kątem
5,0
Ergonomia
dla rozwiązania wnętrza warto kupić ten samochód. Tysiące schowków, sterowanie funkcjami przy kierownicy (tempomat, radio, telefon...), układ siedzeń, przestrzeń... etc.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, trochę głośna przy większych obrotach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobra przy tej klasie samochodu
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tę wielkość samochodu spalanie nie najgorsze, części raczej tylko oryginalne, więc nienajtańsze
5,0
Stosunek jakość/cena
w moim przypadku maksymalna ocena - uważam, że to co kupiłem - 2,5-roczny samochód z dobrym wyposażeniem - za prawie 1/3 ceny salonowej - to był b. dobry "deal"
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpadające i nie najlepiej spasowane plastiki we wnętrzu. Ale to może kwestia samochodu "po stłuczce"
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na moich 20-tys. km nic nie stało się, co by uniemożliwiło dalszą jazdę
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 JTD 109KM 80kW
[l/100km]