Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Tipo II Station Wagon

Chipo, 4 lata temu
Silnik 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Tipo II Station Wagon 1.6 MultiJet 120KM 88kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : bezawaryjna całkiem mocna jednostka, w połączeniu ze skrzynią automatyczną DDCT bajka. banan non stop na buzi podczas jazdy ;)
5,0
Całokształt
Tylko 1.6 MJet z DDCT dla mnie rewelacja, żadne inne Tipo :D
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo cicha i mocna jednostka. Zaskoczony jestem bardzo pozytywnie mocą i maksymalnym momentem obrotowym ponad 320Nm przy nieco ponad 1700 obr. lubię nim ruszać spod świateł :D
5,0
Skrzynia biegów
dla mnie bajka, dwusprzęgłowa skrzynia biegów świetnie jest zestrojona z silnikiem 1.6 Cicha, przyjemna praca, praktycznie niezauważalna zmiana biegów
4,0
Układ jezdny
do prędkości 140-160 km/h auto jest bardzo przyjemne w prowadzeniu , trochę może za miękkie w zakrętach. Mało odporne na boczny wiatr. być może obniżenie sprężyn o 20-25 mm zwiększy stabilność Tipo. Mimo tych niedogodności nadal jest bardzo dobrze.
4,0
Karoseria
to chyba najsłabszy punkt wszystkich współczesnych aut, nie tylko tipo. bardzo delikatna i cieniutka.
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność do przodu bardzo dobra , z jednym ale... brakuje czujników bądź kamerki z przodu, pomogłoby to bardzo podczas parkowania. widoczność na boki , tak jak w większości aut. bez problemu. Z tyłu zaś kamera, czujniki, więc bardzo dobrze. Za brak czujników z przodu obniżam ogólną ocenę do 3
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, wygodnie, intuicyjnie, blisko. Brakuje ,pomimo elektrycznie sterowanych szyb automatycznego ich domykania ,przy zamykaniu pojazdu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w moim egzemplarzu, bardzo dobrze + dodatkowa nagrzewnica ptc + grzane fotele , to sprawia, że w aucie szybko jak na diesla robi się ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie należę ani do niskich facetów, ani do cherlawych :D a mimo to czuję się bardzo wygodnie w środku, pasażerowie również .
5,0
Wyciszenie
tu jestem zaskoczony na plus, przy 160 można spokojnie rozmawiać z pasażerami, bo ani odgłosy z silnika ani z zewnątrz w tym nie przeszkadzają
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dwa komplety kół, olej ,filtry , co 20 tys km , no i ten no płyn do spryskiwaczy :D to komplet kosztów innych niż paliwo.
4,0
Stosunek jakość/cena
z moim wyposażeniem longue, pakiety bezpieczeństwa z aktywnym tempomatem, skóra, regulowane fotele przednie, podgrzewane, ptc, tablet z navi i radiem dab, przyciemniane szyby, lusterko fotochromatyczne czujniki światła i deszczu... całość za ponad 100 tys... to chyba trochę za dużo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
straciłem zamknięcie od pojemnika płynu do spryskiwacza. zamiast samego "kapsla" ,który zginął można jedynie kupić cały zbiornik z oprzyrządowaniem :(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nosz ciul jakiś przetarł zderzak na parkingu i spierniczył ... no bo mechanicznie, elektrycznie nic się z tym autem nie dzieje, zero kłopotów.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Fiat Tipo II

Liczba wpisów: 13

Fiat Tipo II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Fiat Tipo II Station Wagon