Zawieszenie
: Nie sądziłem, że pomimo wyraźnie wyższego zawieszenia samochód może się tak przyjemnie prowadzić
4,0
Całokształt
Dobry samochód za rozsądne pieniądze z fajnym wyposażeniem, wyglądem i jakością montażu
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny, ciekawe jaki będzie paliwożerny na dłuższym dystansie eksploatacji
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko cacy oprócz zmiany z 1. na 2. bieg, jeszcze się przyzwyczajam, bo ma tak jakby "chwilę zawahania"
5,0
Układ jezdny
Felgi 17, zawieszenie zestrojone pomiędzy komfortem a właściwościami jezdnymi. Myślę, że w porównaniu do innych modeli z tej klasy jest zawieszony lekko wyżej. Na parkingu porównałem do Octavii II i jest widocznie wyżej
Komfort
5,0
Widoczność
Brak uwag. Zewnętrzne lusterka wyjątkowo korzystnie zaprojektowane.
4,0
Ergonomia
Brakuje jakichś dwóch, może trzech schowków w okolicach kierowcy, za to wnęka przed lewarkiem zmiany biegów bardzo duża - i dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bez zarzutów, wręcz nieraz przegina :P
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie zauważyłem niedogodności jeśli chodzi o ilość miejsca dla żadnego z jadących Tipo
5,0
Wyciszenie
Moim zdaniem do 130 km/h nie ma się czego przyczepić, cichutko. Jak odpalam to muszę mieć wyłączone radio żeby usłyszeć kiedy się uruchomił.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie silniczek nie ma tysiąca, są to pierwsze analizy spalania. Dane oczywiście z dystrybutora, bo wersja z fabrycznym LPG nie podaje informacji o szacunkowym zużyciu paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zadowalający poziom, chociaż można by było jeszcze od strony producenta coś dołożyć dla każdej z wersji wyposażenia i wszyscy byliby szczęśliwi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie brak jakichkolwiek niedomagań
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J/w
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-Jet LPG 120KM 88kW
[l/100km]