Samochód wizualnie prezentuje się bardzo pięknie. Robi wrażenie i cieszy oko.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bez zarzutów. Moc 120 KM daje się odczuć podczas ruszania oraz przy każdorazowym wciśnięciu pedału gazu do podłogi na każdym biegu.
3,0
Skrzynia biegów
Bigi wchodzą z łatwością i dużą precyzją. Można powiedzieć-same.
2,0
Układ jezdny
Przy gwałtownym ruszeniu z miejsca pojazd ma tendencje do podsterowności a przy wchodzeniu w łuki z dużą prędkością staje się nadsterowny.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest doskonała. Problemem jest mała tylna szyba podczas cofania, ale widoczność w lusterkach wstecznych oraz kamera cofania i czujniki parkowania bardzo w tym pomagają.
2,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja automatyczna działa bez zarzutu i szybko schładza wnętrze pojazdu. Problem jednak tkwi w okresie zimowym z ogrzewaniem. Silnik potrzebuje całkowitego nagrzania by dać rezultaty a w tym celu trzeba przejechać kilkanaście km.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Obszerne wnętrze pojazdu. Dużo miejsca z tyłu dla pasażerów.
3,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach na autostradzie w pojeździe jest zbyt głośno.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie w tym modelu jest mocno zaniżone. Moje wynosi 7 L/100 km
2,0
Stosunek jakość/cena
Mój model z wyposażeniem, które posiada (pełna opcja) kosztował 75600 zł. Jest to zbyt wygórowana cena moim zdaniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechałem dopiero 5000 km i jest zbyt wcześnie na wyciągnięcie wniosków. Nawigacja jest raczej kosztownym gadżetem niż czymś pomocnym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]