Inne
: Całokształt i niskie koszty eksploatacji i przeglądów.
5,0
Całokształt
Przy nabyciu nastawienie neutralne, teraz duży PLUS
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik z Jeep-a nie ma super osiągów ale zaakceptował gaz, żadnych usterek, zero dodatkowych regulacji, szybko przełącza się na gaz. Dotrysk paliwa jest powyżej 4 tys obr także rzadko wchodzi na takie obroty nawet na autostradzie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna, 6 biegów, jest rodem z Japonia, działa bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Bez usterek. Zauważono że jak dużo kręcisz kierownicą na postoju to trzeba zrobić zbieżność kół.
5,0
Karoseria
OK
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Autem jeździ codziennie kobieta i sobie chwali. Trzy razy do roku jedziemy w dłuższą trasę (600 km i więcej) wtedy prowadzę ja (mężczyzna o wadze 130 kg i wzroście 190 cm) i wszystko mam pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale usuwa wilgoć i rozmraża szyby a także bardzo dobrze działa klimatyzacja automatyczna w najgorętsze dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na gabaryty auta jest naprawdę dobrze, bo przy wzroście 190 cm i sporej wadze fotela nie odsuwam do końca.
3,0
Wyciszenie
Generalnie jest OK, chociaż jak w każdym obecnym aucie brakuje wyciszenia czyli mat wygłuszających itp. W środku nic nie skrzypi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie koszty w serwisie Fiat-a
5,0
Stosunek jakość/cena
10/10
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie psuje się zupełnie nic - jedna przepalona żarówka tablicy rejestracyjnej to "0"
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo dobrze = bez usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Torq 110KM 81kW
[l/100km]