Prosty silnik, w moim przypadku jedynie przy pierwszych 5 tys km zauważyłem ze ubywa oleju ale nie spadł poniżej minimum, więc do następnej wymiany nic nie dolewałem. Od 2 następnych wymian oleju trzyma poziom i nic nie pali. Po przesiadce z turbo diesla czuć bardzo mały moment obrotowy a co za tym idzie aby auto chciało przyśpieszyć wyje z bólu :) No ale wiedziałem na co się pisze. Póki co zero kłopotów z silnikiem
3,0
Skrzynia biegów
Jak się rozgrzeje jest jak najbardziej poprawna. W momencie jak jest zimna najbardziej denerwuje zmiana biegu z 2 na 3 - często przeciąga i kręci do wysokich obrotów - niepotrzebnie.
5,0
Układ jezdny
Układ mało skomplikowany dzięki czemu powinien być tani w eksploatacji. Póki co brak niepokojących odgłosów.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Mam w sedanie czujniki parkowania więc jest OK. Może bez nich byłoby gorzej ale nie ma tragedii.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja chłodzi dobrze, Auto nagrzewa się w zimie stosunkowo szybko. Zero kłopotów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
do 100 kmph jest cicho. Powyżej troszke gorzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
w momencie zakupu nic w automacie w podobnej wielkości i wyposażeniu nie wchodziło w grę przy tej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Torq 110KM 81kW
[l/100km]