Układ elektryczny
: Podświetlenie deski rozdzielczej
Przeniesienie napędu
: Nie idealna praca skrzyni biegów automatycznej
4,0
Całokształt
Cena wybacza drobne wady. Na plus spora przestrzeń wewnątrz i design zewnętrzny
Wrażenia
4,0
Silnik
Przez pierwsze 15 tys. Km wymagał dolewki ok. 1,5-2 l oleju.
Aktualnie blisko 4 tys po przeglądzie z bagnetu ubylo 3/4 stanu.
Trochę halasuje gdy jest zimny.
Ogólnie jest nie najgorzej.
Zwykle 1.6
3,0
Skrzynia biegów
Spodziewałem się że będzie plynniej zmieniać biegi. Zwlaszcza 1-2, 2-3 są nieprzyjemne.
Skrzynia jest jakby źle zsynchronizowana
4,0
Układ jezdny
Jest ok
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w sedanie. Kufer niewidoczny. Czujniki parkowania obowiązkowe! Lusterka troche ścięte w łezkę na krańcach ale do przyzwyczajenia bo ogólnie są dość spore
4,0
Ergonomia
Niewygodne przełączniki w kierownicy (dźwignia wycieraczek i swiatel)
W wersji podstawowej brak mozliwosci przelaczania zapisanymi falami radiowymi z kierownicy (tylko wyszukiwanie)
W wersji tipo brak ótwierania bagaznika z klapy - tylko pilot i deska rozdzielcza
Poza tym nie mam zastrzezen.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam większych zastrzeżeń. Jest poprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo dobrze! Pozytywnie zaskakuje
3,0
Wyciszenie
Srednie. Autostradowe auto to nie jest.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny serwisu w Aso chore.
4,0
Stosunek jakość/cena
Adekwatny
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie kontaktujaca zarowka podswietlenia deski rozdzielczej.
Poluzowana osłona pod silnikiem (metalowa - uciazliwy halas)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza zastrzezeniem do skrzyni biegów od początku póki co brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Torq 110KM 81kW
[l/100km]