Karoseria
: Klapa bagażnika otwiera się i podnosi na pilota i to nawet w najtańszej wersji.
4,0
Całokształt
Spore auto za rozsądną cenę. Wyposażenie standardowe - bez zbędnych gadżetów ale jest wszystko co trzeba. Przeznaczone raczej do spokojnej "normalnej" jazdy. Chyba najładniejsze w tym przedziale cenowym. Miejsca w środku w zupełności wystarczy, bagażnik duży choć ograniczony małą klapą (sedan).
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak ktoś przesiądzie się z turbodiesla o porównywalnej mocy to będzie zawiedziony. Bardzo mułowaty na niskich obrotach, żeby jeździć dynamicznie trzeba "kręcić" go na bardzo wysokich obrotach ale cierpi na tym komfort i kieszeń. Do spokojnej jazdy się nadaje a w razie wyprzedzania, na wysokich obrotach "daje radę". Prosta, sprawdzona konstrukcja (bez żadnych turbin) wróży raczej długi i bezawaryjny żywot.
5,0
Skrzynia biegów
6 bieg się przydaje choć na początku trochę dezorientuje.
5,0
Układ jezdny
ok
Komfort
3,0
Widoczność
Sedan - czujniki parkowania bardzo wskazane
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
60%miasto 40% trasa - 7l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
Porównując do konkurencji jest OK
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 95KM 70kW
[l/100km]