nowoczesne multimedia i modny wygląd to nie wszystko. Fiat zdecydowanie poszedł na oszczędności - wyciszenie, jakość materiałów czy dźwięku systemu audio pozostawia wiele do życzenia. Faktycznie, auto bardzo oszczędne. Okazało się jednak, że po 23 tys km (tylko trasy autostradowe) i 6 miesiącach do wymiany jest sprzęgło a serwis zastrzega, że - zgodnie z prawem - będzie stosował części regenerowane
Wrażenia
5,0
Silnik
najlepsza część auta - dynamiczny i oszczędny; lubi długie trasy
2,0
Skrzynia biegów
niewyobrażalnie wręcz długie przełożenia, co - paradoksalnie - często skutkuje potrzebą zmiany biegów, aby zachować optymalne obroty; sprzęgło do wymiany po 23 tys km w 6 miesięcy
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja działa aż za mocno, w stosunku do innych aut ustawiam temperaturę wyższą o 2-3 stopnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
do 90 km/h bardzo dobre; powyżej - zdecydowanie za głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
potrzeba wymiany sprzęgła po 23 tys km zrobionych na trasach autostradowych
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MultiJet 130KM 96kW
[l/100km]