Calikiem udana konstrukcja jak na lata 90. Dobrze sie zbiera juz od 1,5 tys i ciągnie aż do odciecia czyli 4.2. Co pozwala praktycznie nie zmeniac biegow, ruszać bez gazu itp:) nawet początkujący kierowca doskonale sobie z nim radzi, mozna \"strzelić\" ze sprzęga a on i tak nie gaśnie:)
4,0
Skrzynia biegów
dosc krótkie przelozenia pozwalaja na szybkie rozpedzanie u mnie padl synchornizator 3 biegu :(
4,0
Układ jezdny
posiadalem wersje GT czyli nieco niższe i twardsze zawiesznie przez co prowadził sie bardzo dobrze na suchej nawierzchni, na śliskim przez ciężki silnik z przodu wykazuje dość spora podsterowność
Komfort
5,0
Widoczność
tu naprawde jest ok widac wszsytko
4,0
Ergonomia
Wielozadaniowe przelacznik podswietlane w nocy to klasa sama w sobie :) kto jezdzil to wie. po za tym wszytko na swoim miejscu bez zbednych wodotrysków. Dodatkowo mialem wskażnik ciśnienia oleju i doladoawnia turbo:) - świetny gadzet
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie trzeba ok 15 km zeby zrobilo sie ciaplo, w lecie jak to bez klimy szyby w dółi jazda :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jezdzilem głownie we 2 osoby miejsca az nadto:) pół kubełkowe fotele przyjemnie podtrzymywały ciało w zakrętach
4,0
Wyciszenie
Ja to w diesel-u na wolnych obrotach slychac rechotanie powyzej 80 tylko szym powietrza i opon
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ja na 90koni 5,5 litr to bardzo dobry wynik
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie jest to pojazd pierwszej młodości duża ilość elektryki lubiła czasem spłatać psikusa
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz tylko przeskoczyl mi pasek rozrządu ale to z mojej winy
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 92KM 68kW
[l/100km]