Układ hamulcowy
: Zapiekający hamulec ręczny(trzpień w zaciskach hamulcowych)
4,0
Całokształt
Autko warte poleceni, tanie w utrzymaniu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to napewno najmocniejsza strona tego auta. Wystarczająca moc i elastyczność.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynym mankamentem jest lekkie zgrzytnięcie przy włączaniu 2 biebu w zimie, tylko na bardzo zimnym silniku, po ogrzaniu jest OK.
5,0
Układ jezdny
W moim aucie-super!!!Bardzo dobrze się prowadzi. Słabą stroną (na naszych drogach) są stabilizatory z przodu.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lubi się zapychać wlot powietrza liściami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zadziwiająco dużo miejsca z przodu.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam dość ciężką nogę, a mimo to w mieście do 8,5l przy ekonomicznej jeżdzie 7, a w zimie na krtókich odcinkach do 5 km 9,5litra. W trasie przy 4 osobach pełnym obciążeniu prędkości 100-130 ok 5,2litra.
Części tanie, jak się dba to sie nie psuje.
Wadą jest potrzeba częstej wymiany oleju co7,5 tys. km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze mozna kupic auto w przyzwoitym stanie z bardzo dobrym silnikiem diesla, z duzą przestrzenią w środku.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dość często przepalające się żarówki mijania.
Lubiący się przytrzeć hamulec ręczny- trzpień w zaciskach tylnych hamulców tarczowych naszczęście tania w usunięciu usterka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu trzech lat eksploatacji nie miałem ani jednej usterki, która by unieruchomiła auto.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 92KM 68kW
[l/100km]