Auto nawet teraz wygląda dość nowocześnie, zwłaszcza w środku w wesji digital. Jest b.duże i funkcjonalne wnętrze. Troszkę luksusu: welurowa tapicerka, elektrzyczne szyby, szyberdach, lusterka i wspomaganie kierownicy. Bardzo stabilny na drodze, dość dynamiczny, ale jest to okupione dużym zużyciem paliwa. Zawieszenie przednie co roku trzeba naprawiać - wymiana tulej metalowo-gumowych ok 200 zł.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę nierówno na wolnych obrotach. Wysokie obroty zanim się rozgrzeje
4,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężko chodzi w zimie w pierwszych minutach jazdy.
2,0
Układ jezdny
Stabilny na drodze, ale b.twardy. Zawieszenie zbyt delikatne na polskie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
Parkowanie równie łatwa jak Cinquecento
5,0
Ergonomia
Wszystkie wyłączniki przy kierownicy. Sięga się tylko do nawiewu i szyberdachu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami zaparowują tylne boczne szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Długi trasy w pięć dorosłych osób (sprawdzone)
4,0
Wyciszenie
Na srednich obrotach prawie nie słychać silnika.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali trasa 8 l miasto 11l (a w zimie potrafi i 15). Naprawy i części tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma drugiego auta używanego, które by za tak niską cenę oferowało tak wiele. Porówywalne z nim VW GOLF II jest o 50% droższy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Najczęściej styki. Mozna sobie poradzić bez serwisu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miał jedną poważną usterkę. Po 220 tyś rozleciał się mechanizm różnicowy w skrzyni biegów. Koszt naprawy 800,- zł