Można się w nim zakochać - a braki w wyposażeniu jak np. klima to nic w porównaniu z przyjemnością jazdy i niezawodnością.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pięknie brzmi, przy odrobinie wyobrazni można zapomnieć że w ogóle jest, ale potrafi pokazać pazurki na zachodnich drogach.
4,0
Skrzynia biegów
Jazda na 4 biegu to sama przyjemność, jednak będzie trzeba się za nią wziąś bo coś mi 2 wyskakuje.
4,0
Układ jezdny
Moim zdaniem to złoty środek połączenie dobrego trzymania się drogi i możliwość jazdy po naszych pięknych polskich drogach (nie za mięki nie za twardy).
Komfort
5,0
Widoczność
Krótko, duże okna to dobra rzecz.
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie awaria mogła by być na środku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem przydała by się klima, ale zimą jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie super.
4,0
Wyciszenie
Troche stuka ale to wina wachaczy - trzeba będzie wymienić, oprócz tego jest wporządku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pewnie wtrysk był by lepsz ale niema co narzekać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wystarczy troche ruszyć głową a można go utrzymać w bdb stanie za nie wielkie pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz konieczności wymiany żarówek, styków, diod i wycieraczek które rozpadły się podczas ulewy (dodam iż ok. 1100 km od domu zimą - masakra), polecam założenie ramion z poloneza wtedy wystarczy kupic tylko samo pióro, wychodzi o wiele taniej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie to największy problem był z rozrządem, cały się rozlególował i namieszał w silniku (trzeba było wymienić pasek, napinacz, i wszystkie zawory), oprócz tego oczywiście tarcze, klocki i cylinderek w tylnim kole, wydech też był cały do wymiany.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 76KM 56kW
[l/100km]