Jezeli chodzi o konstrukcje auta z tego okresu to silnik sprawuje sie doskonale... NIe jest to zaden 16o zaworowiec... ale kultura pracy i bezawaryjnosc to podstawa tego modelu.
3,0
Skrzynia biegów
Dobrze chodzi... jednak sa takie zgrzyty... jakby brakowalo oleju w skrzyni biegow.... mimo ze on jest...
4,0
Układ jezdny
Dobry... jednak polskie drogi daja o sobie znac... i daja popalic...
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica dziala poprawnie...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mimo ze tego nie widac... to jednak uwidacznia sie sporo miejsca... Musze powiedziec ze z tylu jest wiecej miejsca dla pasazerow niz w Mercedesie 190, ktorego rowniez posiadam.
3,0
Wyciszenie
Mogloby byc lepsze..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglady w ASO drogie... jednak mozna dokonac je w innych warsztatach za 30% ceny autoryzowanego warsztatu. Czesci oryginalne drogie.. jednak tanie dobre zamienniki. Paliwo: 8l/miasto, 7/ trasa. Oleju praktycznie nie dolewam tylko wymieniam.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 76KM 56kW
[l/100km]