Kto chce kupić niech trzy razy się zastanowi. Silnik i skrzynia są wmiarę i sprawdzone w innych modalach. Natomiast reszta to razwiazania pod temprę i różnie z tym bywa. Zawieszenie mozna się przyzwyczaić, przełknać koszty i zawodnośc. Karoseria cała cynkowana to mit, nie wierzcie w to. Jest cynkowana tylko częściowo i w takich miejscach, że daje poczucie całości. nie jest cynkowana plyta podłogowa, a progi są w efekcie auto wygląda na zdrowe, tu w podłodze dziury. blachy ogólnie są kipsko pomalowane od srodka, więc na zawnątrz zdrowa,ładny lakier, a od środka pod tapicerką korozja.
Więc jak ktoś się zdecyduje do zakupu to najlepiej niech ją rozbierze przed zapłatą.
Wrażenia
2,0
Silnik
Prawdę mówiąc nie dane mi było się przekonać, jednak osprzęt jestr zawodny alternatory, pompy prózniowe, czujnik poziomu oleju, no i wycieki
2,0
Skrzynia biegów
skrzynia jak to skrzynia w fiacie, ale mechanizm zmiany biegów rozklekotany luzuje się itp
2,0
Układ jezdny
razwiazanie i trwałość jak to w fiacie, przednie wahacze do banii, czyli staliwny porządny wahacz bez możliwości wymiany sworzni - tylko w całości i orginał koszty i jeszcze raz koszty
Komfort
3,0
Widoczność
przeciętna, przód ok, tył źle
3,0
Ergonomia
można się przyzwyczajć
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeźdiłem gorszymi
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tej wielkości samochod to przeciętna
3,0
Wyciszenie
nie jest żle
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co do zużycia paliwa to jest znośnie, ceny napraw za duże, mało zamienników części, części cząsto scalone w większe podzaspoły, a przez to drogie np wycieraczka tylko kompletna z ramieniem ponad 100 za jedną
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena zaskakująco korzystna jak na takie auto, ale to tylko pozory.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawsze coś nie działa, zgrzyta, jest zurzyte i to nadwyraz szybko
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik i układ napendowy wmiarę, zawieszenie gorzej, a rama to kicha