Samochód ma swoje fankluby w (www.tempra.ws.nom.br)(www.tempra-tuning.de)
Dobrze wyposażone i tuningowane optycznie auta które widziałem we Włoszech (więcej akcesoriów na rynku) zwracają uwagę do dzisiaj, choć czas ich świetności już minął.
Wrażenia
4,0
Silnik
310.000, serwisowany przepisowo - bez problemów i zapowiedzi remontu (NIGDY NIE MYĆ SILNIKA WODĄ - wymiana centralki murowana)
3,0
Skrzynia biegów
blokada 3 biegu (dwa razy) - naprawiana przy pomocy majzla i młotka (trzeba mocno pieprznąc w odpowiednie miejsce)
4,0
Układ jezdny
dobry gdy nowy lub po wymianie (nie na polskie drogi) - wahacze do wymiany co 45000 (z dokładnością zegarka)
Komfort
3,0
Widoczność
OK - od kiedy nauczyłem się cofać na lusterka.
3,0
Ergonomia
OK jak na 1995 r.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczająca
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK,OK,OK-dlatego go kupiłem (jestem pierwszym włascicielem).
3,0
Wyciszenie
Jako nowy - OK. Ale teraz słychać jakość FIATA :(
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nadal pali tyle co w instrukcji (6-8-10). Naprawy w normie. Części oryginalne tylko w ostateczności (ceny zamienników-OK)
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem w 1995 za 30000zł. Jeździł w firmie i z zapasem na siebie zarobił. Teraz chcą dać za niego 9.000 (nie opłaca się sprzedawać). Usunięcie wszystkich usterek i wymiana zużytych części będzie kosztować 4.000zł i mam auto które będzie jeździć spokojnie następne 5 lat (nadwozie galwanizowane bez śladów rdzy).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to FIAT - dużo dupereli.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sam z siebie nigdy się nie zatrzymał. (zawsze było słychać i czuć, że coś się źle dzieje na długo przed)