auto bardzo straciło na wartości przez 6 lat i obecnie jest stosunkowo tanie(8-9 tys), po przeróbce na gaz (gaźnik) i po kontroli czy dany egzemplarz posiada układ napędu w dobrym stanie można go kupić bez wahania. Nadwozie nie rdzewieje(ocynk).Wahaczy i tak nie ma sensu wymieniac bo wybijają się po 1/2 roku.
Wrażenia
3,0
Silnik
cichy
4,0
Skrzynia biegów
dopóki nie przestała działac bez zarzutu
2,0
Układ jezdny
bardzo przechyla się na zakrętach (max 70km/godz)
Komfort
2,0
Widoczność
szerokie przednie słupki, z tyłu nie widać rzeczy poniżej 1m
2,0
Ergonomia
boli noga i kręgosłup
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
świetnie otwierają się drzwi, w środku wysoko i szeroko,
3,0
Wyciszenie
u mnie gwiżdże powyżej 100 km/godz
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10, trasa 8
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samochód dla majsterkowiczów, po 170.000 nazbierało się tyle że sprzedałem