W kabinie na biegu jałowym stosunkowo cicho, niskie spalanie LPG (jak na warunki ruchu miejskiego panujące w Warszawie)
4,0
Skrzynia biegów
Nieraz trzeba się nawachlować ale jak raz może się to podobać. Dobrze zestopniowana.
3,0
Układ jezdny
Komfortowo wybiera wszelkie dziury. Drażni trochę jego słaba konstrukcja w konfrontacji z jakością polskich dróg.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra ale nie doskonała. Przy cofaniu nie widać końca samochodu i po prostu trzeba go wyczuć na lusterka.
4,0
Ergonomia
jak to w samochodzie klasy średniej z połowy lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak Klimy. Szkoda :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak zastrzeżeń. 4 osoby pokonują trasę 450 km bez większego problemu.
4,0
Wyciszenie
Całkiem dobre. Nie męczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy zastosowywaniu instalacji LPG i niezbyt ciężkiej nodze koszta eksploatacji są naprawdę niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne drobiazgi potrafią drażnić. Na szczęście nie jest ich dużo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Doskonała (jak na te lata i przebieg) nigdy nie wróciłem na lawecie i nigdy nie utknąłem w drodze pomimo pokonywania odległości nierzadko ponad 400 km jednego dnia.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i.e. 75KM 55kW
[l/100km]