SILNIK OK, POZA WYCIEKAMI OLEJU. JA DODATKOWO SWOJEGO PRZEGRZAŁEM I TERAZ MAM KŁOPOTY
4,0
Skrzynia biegów
BEZ ZARZUTÓW
3,0
Układ jezdny
ZAWIESZENIE NIE JEST ZBYT WYTRZYMAŁE NA NASZE DROGI, REMONT NA SZCZĘSĆIE NIE JEST DROGI
Komfort
4,0
Widoczność
DENERWUJE MARTWY PUNKT
4,0
Ergonomia
BEZ ZARZUTÓW, WSZYSTKO NA WŁAŚCIWYM MIEJSCU.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PRZY OSTREJ JEŹDZIE PO MIESŚCIE - POTRAFI MI SPALIĆ I 12 LITRÓW GAZU
MIMO, ŻE TO 1,4 E.I - MASA SWOJE ROBI
5,0
Stosunek jakość/cena
AUTO DOBREJ KLASY - ZA TAKĄ CENĘ NIE MA CHYBA LEPSZEGO AUTA
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZMORĄ SĄ WYCIERACZKI SZYBY, WENTYLATOR CZASAMI ZAWIEDZIE,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MIMO SŁUSZNEGO JUŻ WIEKU AUTO SPRAWUJE SIĘ DOBRZE, BLASZKI OCYNK - BRAK JAKIEJKOLWIEK RDZY, ZAWIESZENIE PRZECIĘTNE, WSPOMAGANIE HAMULCÓW POTRAFI ROBIĆ NIESPODZIANKI, SZCZEGÓLNIE ZARAZ PO URUCHOMIENIU SILNIKA. INSTALACJA ELEKTRYCZNA (W MOIM EGZEMPLARZU) WYMAGA CZASEM WYMIANY STYCZNIKÓW, PRZECZYSZCZENIA STYKÓW
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 78KM 57kW
[l/100km]