silniek bez uwag -160 tyś i w zasadzie nie powinienem wiedzieć gdzie on jest. Doskonały !
3,0
Skrzynia biegów
po około 120 tyż. Dźwignia zmiany biegó nie zawsze ustawia się na wprost piegów 3 i 4. Usterka czasem zanika, czasem się pojawia. Nie jest to jednak dotkliwe.
3,0
Układ jezdny
coś jak drążek stabilizatora czy coś takiego ? Ze trzy razy wymieniałem - w sumie grosze. reszta zawieszenia b/u. No może poza jedną - uwaga auto nie jest wysokie. Łatwo na naszych drogach o coś zaczepić.
Komfort
4,0
Widoczność
b/u
5,0
Ergonomia
super
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba szczegolnie dbac o filtr kabinowy. Praca silnika od dmuchawy jest stosunkowo głośna a on sam mało wydajny, Odczuwa się to szczególnie w upały gdy troszkę za mało zimnego powietrza wpada... Auto stosunkowo długo sie nagrzewa, ale nie przeszkadza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 5,6 l/100 km przy normalnej jeździe czyli lekko ponad 100 km/h. Miasto z klimą lub ogrzewaniem max. 7,9 ale zwykle mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki wymiana raz do roku - z przodu i najlepiej w serwisie. Trzeszczenie plastików -można przyzwyczaić się.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pęknięcie koła napędzającego pasek klinowy - po 150 tyś. Naprawa oko 600 zł z wymianą paska i jakochś tam pierdół. Nic więcej !!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 80KM 59kW
[l/100km]