model multiwagon jest niedoceniony - duze poprawy od zwyklego 3/5-drzwiowego,
Wrażenia
5,0
Silnik
duży moment obrotowy i ekonomiczny, ale trzeba pamietac zeby przed wyl. silnika przestudzic ok 60sek turbine
4,0
Skrzynia biegów
2-gi bieg mogl by byc nieco dluzszy /idzie tylko do ok 70kmh/
4,0
Układ jezdny
mogl by byc twardszy a esp/asr w dieslu powinno byc w standardzie - lubi zabuksowac na mokrym
Komfort
5,0
Widoczność
myslalem ze bedzie mniej ciekawie ale dualdrive ulatwia sprawe, jak i prawie pionowa klapa bagaznika (multiwagon)
5,0
Ergonomia
MultiWagon bardzo pakowny(510 l bodaj), przydatne 2 przednie schowki i plus za jeden klimatyzowany, nie trzeba wyciagac zaglowkow przy skladaniu siedzen, praktyczne schowki po 2 stronach w bagazniku /w 1-ym gasnica fabrycznie/, malo przyciskow ale zrobione bardzo ergonomiczne, radio fabryczne dobre, nie wymaga odrywania wzroku w czasie prowadzenia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie silnik dlugo lapie temeprature ale to diesel bez dod. ogrzewania, w lecie klimatyzacja ok; Osoby ktore dziwia sie ze filtr kabinowy trzeba wymieniac co roku - co w tym dzwinego? Kosztuje grosze a zapewnia lepsza cyrkulacje. Tak jest w kazdym aucie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest szeroki,
4,0
Wyciszenie
jak sie rozgrzeje jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
drogie klocki i tarcze ale warto zalozyc brembo + ferrodo bo fabryczne nie sa wystarczajace jak na 1,5t
5,0
Stosunek jakość/cena
pakowny i dynamiczy kombiak za rozsadna cene,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dead lock /drzwi kierowcy/, łącznik stabilizatora lewy, przełącznik migaczy /zespolony/, dostep do lewej zarowki H7 niemozliwy, do prawej H7 po odkreceniu ziorniczka plynu do spryskiwaczy + gimnastyka,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 115KM 85kW
[l/100km]