Układ hamulcowy
: Działa bardzo sprawnie przy małym nacisku, ABS włącza się w ostateczności tak samo ASR.
4,0
Całokształt
Bardzo przyjemne auto w użytkowaniu i na stacji paliw.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ładnie pracuje (nie wyje), choć na niskich obrotach słabo się zbiera, duża różnica w mocy w zależności od obrotów, ale chyba wszystkie silniki 16V z małą pojemnością tak maja.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami 3 nie chce wskoczyć, trzeba celować.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi (opony 195/50R15). Tak jak lubię.
Komfort
4,0
Widoczność
Dość dobra, przeszkadza trochę przedni słupek (niestety wymogi bezpieczeństwa)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, tylko zbyt rozbudowana obudowa poduszki powietrznej skutkuje czasami truknięciem klaksonem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam manualna klimę, chłodzi i grzeje dobrze. Mam przyciemnione wszystkie tylne szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu b. dobrze z tyłu wygodnie ale dość mało miejsca na nogi przy maksymalnie odsuniętych fotelach. (przyzwyczaiłem się może do Passata, że można nogę na nogę założyć)
4,0
Wyciszenie
Jak na klasę auta b. dobrze choć wyciszenie kół mogło być trochę lepsze, przy powolnej jeździe do 110 km/h cichutko, szybciej wyraźnie słychać silnik, hałas od kół i szum powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie z 3 tys. km 9,7 litra LPG. tryb 30/70 trasa.
Uważam to za extra wynik a nie jeżdżę bardzo oszczędnie (zdarza się i 160-200).
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo fajne auto za małe pieniądze (kupiłem używane).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami wyświetla informacje o przepalonej żarówce a wszystkie są sprawne. Poza tym wszystko działa.
Dość spory apetyt na olej silnikowy 0,5l /1000 km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 133KM 98kW
[l/100km]