Inne
: Panuje opinia, iż samochody marki Fiat są awaryjne. Uważam, że ta teza miała zastosowanie do epoki Fiata Tempry.
4,0
Całokształt
Bardzo dobrze wyposażony samochód, stylistyka dużo wyższa niż u konkurencji np. Audi A3 wygląda jak ... pradziadek.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wcześniej jeździłem Fordem Focus Tdci, który miał inną charakterystykę. Diesel Fiata lubi obroty i ma dużo lepszego \"kopa\" niż Focus Tdci.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie, bez jakichkolwiek problemów, moim zdaniem to efekt umiejętności obsługiwania skrzyni biegów i dźwigni.
4,0
Układ jezdny
Działa prawidłowo i nie sprawia jak do tej pory żadnych problemów. Jest mniej precyzyjne niż w Fordzie Focus, ale za to bardziej komfortowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność i świetne usytuowanie fotela kierowcy pozwalające wyczuć samochód nawet kierowcom (kobiety) mniej wprawnym w parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu, nie odbiega od segmentu klasy \"C\" a nawet uważam, że niektóre niemieckie firmy mogłby zastosować rozwiązania kolegów z południa europy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porównaniu z Fordem Focus, Fiat Stilo wypada moim zdaniem dużo lepiej, dodatkowo dmuchawa w kolumnie centralnej dedykowana pasażerom tylnej kanapy jest rewelacyjna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy dopasuje sobie pozycję do swoich potrzeb i osoba powyżej 190cm jak również osoby niższe.
4,0
Wyciszenie
Dużo cichszy podczas jazdy od Forda Focusa - brak tzw. szumu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W długich trasach spalanie 4,9l jest do uzyskania bez problemu, w jeździe mieszanej miasto 80% /trasa 20% spalanie wynosi ok 6-6,4l na 100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Koszty zakupu i eksploatacji są adekwatne do wyposażenia jednak stylistyka oraz komfort jazdy dostajemy gratis.