tylko 4 ze względu na spora \"turbo dziurę\", moc i moment obrotowy wystarczająca do sprawnego poruszania się w mieście jak i w trasie ;)
5,0
Skrzynia biegów
pomimo długiego drążka biegi wchodzą gładko i nie ma problemu z trafieniem w odpowiedni bieg. długość przełożeń dobrana odpowiednio do mocy silnika ;)
4,0
Układ jezdny
tu w ciemno daje 4 ponieważ w moje ręce wpadło zmodyfikowane zawieszenie wraz z większymi kołami mianowicie przednie zawieszenie od wersji ABARTH oraz koła w rozmiarze 225/40/18 lecz nie polecam tej wielkości kół bez inwestycji w gwintowane zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność raczej bardzo dobra poza delikatnymi problemami w ocenieniu odległości od przeszkody przez tylną szybę i troszkę małe lusterka boczne
5,0
Ergonomia
jak za takie pieniądze jest dobrze nic nie stuka nie puka anie nie trzeszczy :)schody zaczynają się z czasem kiedy chcemy coś kombinować przy ściąganiu np. boczków z drzwi(ciężko ściągnąć szczególnie utrudnione jest ściągniecie boczków tylnych w wersji 3d)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
posiadam klimatyzacje manualną chłodzi dobrze nie ma z nią problemów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 190cm wzrostu ustawiam fotel kierowcy pod siebie i na tylnym siedzeniu znajdzie je jeszcze miejsce na kolejnej osoby mojego wzrostu
5,0
Wyciszenie
wyciszenie bardzo dobre nie mogę narzekać dla dla porównania powiem że jest lepsze od wyciszenia w peugeocie 407 z rocznika \'06r i porównywalne do audi A6 \'04r
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest dobrze oszczędne mało awaryjne nie znam ceny przeglądu w ASO ale pewnie nie będzie tragedii ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 115tys maglownica do regeneracji
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 16V JTD 140KM 103kW
[l/100km]