Inne
: Fajny design wnętrza dość wygodne na trasie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Korodujące wiązki przewodów
Zawieszenie
: Amortyzatory po 80 tys szmelc wcześniej hałasowały
4,0
Całokształt
Nieźle się prowadzi z tym silnikiem całkiem żwawe zastrzeżenia dotyczą właściwie drobiazgów.
Wrażenia
5,0
Silnik
nieźle ale ostatnio coś się dzieje z wolnymi obrotami potrafił nawet zgasnąć
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Fabryczne amortyzatory od początku hałasowały i w sumie były do niczego po wymianie na Sahsa zupełnie inne auto.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parę razy zdarzyło się że auto nie odpaliło po chwili dawał się uruchomić normalnie.Diabli wzięli fabryczne radio wysiadł UKF nienaprawialne w serwisie Visteon się wypina proponują nowe za niebagatelną kwotę 1500zł.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria magistrali (skorodowała wiązka przewodów za silnikiem ) auta nie udało się uruchomić nawet w trybie awaryjnym po koniecznej naprawie u mechanika portfel chudszy o 450zł.Parokrotnie awaria czujnika przy pedale hamulca owocowała wyłączeniem układów ESP oraz ASR po zdiagnozowaniu w ASO awarię samodzielnie usunąłem przez rozebranie czujnika o jego wyczyszczenie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 133KM 98kW
[l/100km]