Silnik, hmmm, miał być taki rewelacyjny, a co... okazało się inaczej, wcale nie czuć tych 130 KM, poza tym lubi sobie chlapnąć i benzynkę i olej, ale tak ma być zapewnia serwis, w końcu wariator faz rozrządu musi się napić oliwy. po za tym ta jednostka ma wadę fabryczną.
4,0
Skrzynia biegów
chodzi sprawnie, czasem wsteczny zgrzytnie
5,0
Układ jezdny
wspomaganie CITY to rewelacja, nie trzeba się martwić o poziom płynu do ukłądu wspomagania bo jest elektryczne, w mieście rewelacja
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu OK
do tyłu OK
na boki średnio, przednie słupki przeszkadzają
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się raczej wolno, klima też raczej nas nie ochłodzi migiem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
w środku cichutko, dopiero przy 150 zaczyna być głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa do 8
miasto do 12
góry w Norwegii do 14
LPG trasa 6-8
LPG miasto 8-10
LPG Norwegia do 18
5,0
Stosunek jakość/cena
mam bogatą wersję z 7 głośnikami, z ASR, ESP
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki z przodu, koszmar, nie dość że często się palą to wymiana ich to masakra
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
klimatyzacja
wariator - wymiana w ASO 1000zł
zawieszenie słabe
elektryka, dość OK, tylko poduszki świrują, czuły na słaby AKU
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 133KM 98kW
[l/100km]