Inne
: Najbardziej zaskoczyło mnie świetne wnętrze, pomimo 3 drzwi przestronna kabina i pojemny bagażnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Airbag Failure
Karoseria
: Boot Open
Układ elektryczny
: Silniczki regulacji reflektorów
5,0
Całokształt
Wykonanie dalekie od tego do czego przyzwyczaił nas Fiat. Bardzo dobre jakościowo materiały, miękka deska, przyciski i pokrętła, wygodne dobrze trzymające fotele (welur), podłokietnik, b. dobra ergonomia. Silnik reaguje spontanicznie, spalanie w normie, delikatnie sztywne zawieszenie zwiększa poczucie pewności prowadzenia w zakrętach. Poczucie, że jest się właścicielem samochodu o klasę lepszego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lubi wysokie obroty, świetny dźwięk silnika w kabinie, aż chce się jechać...
5,0
Skrzynia biegów
Lewarek w wersji benzynowej jest znacznie ładniejszy od tej z dieslem, biegi wchodzą gładko i pewnie, w porównaniu do passata mojego teścia nie widzę różnicy...
5,0
Układ jezdny
Delikatnie sztywne zawieszenie w wersji 3d świetnie radzi sobie z polskimi koleinami i dziurawą nawierzchnią. Auto trzyma się drogi jak przyklejone, początkowo wydaje się, że kierownica chodzi zbyt lekko, ale z czasem uczucie to zanika.
Komfort
3,0
Widoczność
Tu niestety jest trochę gorzej, mała powierzchnia lusterek bocznych, oraz mała szyba tylna w połączeniu z szerokimi tylnymi slupkami skutecznie utrudnia parkowanie w mieście i obserwację drogi za autem. Jest to jednak niska cena za to jak to auto sie prezentuje z zewnątrz...
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu, intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja ręczna, tania w eksploatacji i w zupełności wydajna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto w środku jest dużo większe niż na zewnątrz mogło by się wydawać. Mimo wersji 3d na tylnej kanapie z powodzeniem usiądzie 2 dorosłych facetów.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są śmiesznie tanie i jest ich mnóstwo, spalanie benzyny ok 10 na 100, gazu średnio mi pali mniej bo między 8,4 a 9,2 na 100, więc wychodzi ok 20 PLN na 100km. Oczywiście ja absolutnie nie jeżdże jak dziadek, wykorzystuje w pełni zakres obrotów i przyspieszeń auta. Jak go kupiłem to wymieniłem filtr oleju, powietrza, kabinowy, olej, rozrząd, akumulator, łączniki stabilizatora przód, siatkę na wydechu i wydałem razem ok 1200 PLN Śmieszna cena.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kupiłem w 2009, wyprodukowany w 2004, z Niemiec, za 15 tys zł, za takie pieniądze nie można kupić lepszego i młodszego auta z segmentu kompakt. Auto niczym nie rozczarowuje, a wręcz zaskakuje coraz bardziej pozytywnie swojego użytkownika, świetne materiały, dużo miejsca, dobre audio, klima, trzyma się drogi, mocny silnik, śmiesznie tani w serwisowaniu. Żałuję tych co kupują Golfy i Astry...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cóż Stilo trapi kilka usterek:
1.Airbag Failure- zagnieciona mata na siedzisku pasażera.
2.Boot open- odbijający zatrzask tylnej klapy
3.Silniczki regulacji zasięgu reflektorów, w każdym stilo się psują.
Mój je też miał, i nic więcej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma poważnych usterek w samochodach benzynowych.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 103KM 76kW
[l/100km]