W stosunku do mocy i pojemności nie mam żadnych zastrzeżeń
5,0
Skrzynia biegów
Świetne przyśpieszenie na 3, 6 do jazdy ekonomicznej na trasie ze stałą prędkością. Ogólnie bardzo OK. Praca bardzo kulturalna. W porównaniu do corolki, która jezedze na co dzien w firmie, Fiat ma znacznie lepsza skrzynie. Zmiana begow leciutko i precyzyjnie. Bardzo dopracowana.
5,0
Układ jezdny
Jeżdżę bardzo normalnie i moim zdaniem jest bardzo OK. Nie używam CITY. Zastrzeżeń nie mam żadnych
Komfort
4,0
Widoczność
Lekki miniwan - takie lubie.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam uwag
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najwięcej miejsca z tyłu spośród konkurentów. Dlatego między innymi kupiłem.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie po 30 000 to u mnie 7.4
4,0
Stosunek jakość/cena
Wybralem Stilo sposrod Wybrałem Stilo spośród Meganki II, 307, Corolki i Almery.
Nie brałem pod uwagę poniższych modeli
Astry II – to złom i zabytek, Focus to zabytek, Oktawia dla skodziarzy w kapeluszach, GOLF dla dresiarzy i Łysych.
Długo podejmowałem decyzję, nie narzekam i polecam.
Gdyby mi zwineli kupiłbym Stilo ponownie, choć może z nieco mocniejszym silnikiem (oczywiście 180 nie problem ale czasami za mało)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nie mam zadnych problemow.
Mam tylko uwage dla przyszych uzytkownikow:
Po 20 000 wymienilem olej na Mobil 1 (wczesniej Selenia 20K), ale to byla chyba pomylka, poniewaz zauwazylem lekki pobor oleju (na Selenii bylo OK, nie bral oleju w ogole).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]