Inne
: Całokształt - autko miłe do jazdy, karoseria w miarę nowoczesna i co ważniejsze całkowity koszt posiadania jest niski.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: sporo drobnych popierdółek
Silnik
5,0
Całokształt
Auto generalnie super i kupuję Bravo jako następne. Przejechałem nim ok. 100kkm bez problemów. Autko jest wygodne, choć na dłuższe podróże to tylko 4 osoby, ale całą Polskę można przejechać.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik generalnie ok. Kultura pracy akuratna, duża elastyczność i dynamika.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów raz zaliczyła potężny fail na głębokim śniegu. Poza tym spora elastyczność, zwłaszcza na 4. i 6. biegu.
4,0
Układ jezdny
Nic nie można zarzucić
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka mogłyby być większe. Poza tym nie ma na co narzekać.
4,0
Ergonomia
Autko dla średnio wymagającego kierowcy akuratne. Bez szału, ale także nie ma na co narzekać.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę zajmuje zanim rozkręci się i zacznie grzać. Podczas upałów (40 st. C) nie wyrabia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak pisałem wyżej, w 4 dorosłe osoby w miarę komfortowo zjeździłem nim całą Polskę.
5,0
Wyciszenie
Cichutko, jest o wiele ciszej niż np. w Skodzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt w stosunku do standardu idealny. Wszystkie większe naprawy robiłem w ASO i jestem mega zadowolony.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie, za tą kwotę, w takiej wersji wyposażenia i w takim roczniku nie znajdzie się lepszego auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Upierdliwa jest elektryka w tym aucie. Sporo drobnostek, ale daje się nad tym zapanować (np. wymienić żarówki raz, a dobrze z Fiatowskich na Philips Long Life).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No cóż, miałem dwa duże wydatki z nim związane i mogłoby być taniej. Autko dwa razy (na 100kkm) było ściągane z trasy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 90KM 66kW
[l/100km]