Układ elektryczny
: lepiej nic nie ruszać, bo wszystko marnej jakości np.klema akumulatora
2,0
Całokształt
Oj żle to widzę. \"Chińszczyzna\". Miałem japończyka - zwykle jeździł i nieźle korodował. Ale ten \"wynalazek\" to jest barachło, jak się przyjrzeć szczegółom ! Co bym nie podejrzał to jakieś bez mózgowe. Żeby odkręcić osłonę akumulatora i bezpieczników, trzeba mieć klucz 10-tkę nasadową, bo płaską, ani oczkową jednej śrubki się nie odkręci. Nie znam się, ale dałbym ją z boku, dalej :) To głupki to robiły :( :)
Wrażenia
3,0
Silnik
raczej dla spokojnych kierowców
3,0
Skrzynia biegów
6 biegów, w trasie okey, w mieście trzeba pamiętać o tym
3,0
Układ jezdny
nie lubi szybkiego brania zakrętów
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 4.8-5.4
miasto 7.2-7.6 (nie w godzinach szczytu :)
2,0
Stosunek jakość/cena
Dopóki (odpukać jeździ) jeżdżę. Ale moim następnym autem będzie SPRAWDZONA MARKA (japońska, niemiecka). A nie wymysł idioty, który dostęp do żarówki zabudował osłoną akumulatora. Zaproponował odkręcić lewy błotnik, nadkole, pół auta. Ci spece to chyba z innej planety, czy z Wariatkowa ?!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli ktoś kupuje to felerne auto i nie wie jaki kłopot sprawia wymiana żarówki. A jest ich po 5, w każdym reflektorze. To niech zawczasu pomyśli, że jeśli taki drobiazg jest tak niedopracowany, a bezpieczniki nieopisane. To kto przy zdrowych zmysłach zaprojektował ten złom !
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jadę z narzeczoną i Jej córką i tą kupa gnoju, za którą zapłaciłem, piszczy mi nie tylko o jakiejś małej żaróweczce z przodu ale i o poważnej usterce silnika (świeca :). Nagminne \"głupie\" komunikaty o usterkach i niemożliwość ustawienia na szybko zegara. To jest projekt na \"włosku\" = bezgłowy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80KM 59kW
[l/100km]