Aż sie wierzyć nie chce,że może być aż tak awaryjny samochód
Wrażenia
2,0
Silnik
Miałem (ulga)1,6 bardzo dynamiczna jednostka,pieknie sie zbiera,niestety dobre wrażenie zatarło przeskoczenie paska rozrządu(wymieniany byl w autoryzowanym warsztacie z rolkami i pompą) po 2000km.Powiedzieli mi w serwisie(zgroza),że w tym typie tak się może zdarzyć.Nie oplacało się reperować,wyladował na szrocie
1,0
Skrzynia biegów
Dosłownie,aż niemożliwe,że ktoś wypuścił taki bubel.Po miesięcznym postoju,pozacierały się cięgna przerzucające biegi(okropne rozwiązanie).Po rozebraniu w warsztacie,naoliwieniu(w żadnym sklepie nie można było dostać nowych),wreszcie ruszyły.Po 2 miesiącach jazy miejskiej,ruszyłem w trasę,5 bieg nie wchodzi,oczywiście jako nieużywany w mieście,znów zatarło się cięgło,znów rozbiórka,historia kończy sie na szrocie
4,0
Układ jezdny
Nie miałem problemów
Komfort
4,0
Widoczność
Cofanie problematyczne
4,0
Ergonomia
Wszystko po ręką,ale nie wszystko działa.Do dziś nie wiem dlaczego raz obrotomierz dzialał raz nie,podobnie z nawiewem
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Raz działał raz nie,na wolnych obrotach zgrzytało,na wysokich przestawało
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wysoko sie siedzi wszystko widać,ale jak to w sienie zawsze jest jakieś ale,fotel kierowcy się obluzował
3,0
Wyciszenie
Moze być
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dosć paliwozerna jednostka,ale moc sie czuło,cos za cos
1,0
Stosunek jakość/cena
Tani,ale zupełnie nic nie warty
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Aż niemożliwe,że ktoś wymyślił taki bubel
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tragedia,tragedia,tragedia.20 000(dwadzieścia tysięcy w moich rękach),uwaga nie mylić z 200 000 przebiegu.Dwa razy pęknięta obudowa alternatora,wymiana sprzęgła spowodowana zepsuciem docisku,2 razy robiona skrzynia biegów(linki)tarcze hamulcowe skrzywione-wymiana,łożyska koła przednie,przeskoczenie rozrządu 2000(DWA TYSIĄCE!)po wymianie ....no i z ulgą szrot
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 103KM 76kW
[l/100km]