Z LPG dobrze pracuje i pozwala zaoszczędzic kupę kasy, cieszy się wprawdzie niezasłużenie niską oceną, ale od nie-użytkowników Sieny. Teraz może wziąłbym 9 tys. zł , ale nie sprzedałbym
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik mocą przewartościowany w stosunku do masy samochodu, pozwala na bardzo dynamiczną jazdę, która przy prędkości 140km/h staje się niestabilna (boczne podmuchy wiatru), bardzo elastyczny
2,0
Skrzynia biegów
tragedia- 1 bieg, nieprecyzyjna, jakby z fiata 126p
4,0
Układ jezdny
precyzyjny układ kierowniczy, wspomaganie kierownicy "zbyt dobre" szczególnie na warunki zimowe- nie czuje się, że wpada się w poślizg
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu - polecam tylko jazdę na lusterka, zbyt szerokie słupki z przodu, parkowanie na wyczucie, zbyt małe lusterka wsteczne
3,0
Ergonomia
raczej poukładana deska, denerwuje włącznik ogrzewania tylnej szyby, którego nie widać z pozycji kierowcy, kiepska regulacja pozycji kierowcy (siedzenia)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dosyć mocna, w miarę dobrze nagrzewa, ale jazda w bardzo dużym mrozie nie gwarantuje komfortu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trochę wąsko i ciasno
3,0
Wyciszenie
z przodu zbyt głośny silnik, z tyłu znacznie lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
założenie LPG świadczy że silnik nie jest z rodziny ECONOMIC, przeglądy tylko poza ASO- z daleka omijam gniazdo nieudaczników, warto wymienić olej już po 15 tys. części tylko bez logo przez producentów, kilkakrotnie tańsze
4,0
Stosunek jakość/cena
w wersji HL można zaakceptować wykończenie, jakość przyzwoita, za 30 tys. zł w 1998 r. nie było zbytniego wyboru.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 8 latach zardzewiał lewy tylny błotnik, poza tym słaby lakier na autkach tego rocznika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
szybka wymiana alternatora, na mrozie "ogolony" z zębów pasek rozrządu - rozrząd prawie był nowy :( - koszt naprawy skutków ok. 1600 zł, sprzęgło do wymiany po 140 tys.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 101KM 74kW
[l/100km]