Nieco denerwujące wibracje na wolnych obrotach, elastyczność jak na taki silnik (1.4 8V) nie jest najgorsza. Nieprzyjemnie głośny przy wyższych obrotach.
4,0
Skrzynia biegów
Mało skuteczne synchronizatory (przy wysokich obrotach i szybkiej zmianie biegów), Niekiedy małe problemy z wrzuceniem wstecznego, za krótka jedynka,
3,0
Układ jezdny
Jak na tą klasę samochodu nie ma na co narzekać, Słabe tuleje na przednich wachaczach i końcówki drążka kierowniczego (ale to chyba w kazdym samochodzie na polskich drogach) tylne zawieszenie niezniszczalne,
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu dobrze, denerwują czasami przednie slupki na wysokości lusterek, na boki ok, do tylu - sedan z wysokim bagaznikiem - trzeba sie przyzwyczic
4,0
Ergonomia
wlacznik ogrzewania tylnej szyby i swiatel przeciwmglowych zaslania kierownica, na piatym biegu nie ma dojscia do popielniczki (pasazer) reszta w normie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie zima z przodu dobre gorzej z tylu, wentylacja ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu dla dwoch ludzi wystarczajaco, z przodu ok
3,0
Wyciszenie
moglo by byc lepiej zwlaszcza przy wiekszych predkosciach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tuleje wachaczy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i EL 71KM 52kW
[l/100km]