Silnik
: Ośmio zaworowy silnik prazuje idealnie. Nie do zdarcia.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje idealnie bez żadnych zgrzytów, dźwięczeń, stuków, czy tym podobnych. Zapala do strzału. Nic nie cieknie ani nie pobiera oleju. Po prostu żyleta.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje dobrze jednak jest czasem problem z wrzuceniem wstecznego za pierwszym razem. Za drugim już wchodzi bez problemu. Czasem mam jeszcze wrażenie, że ogólnie biegi sztywno wchodzą ale to już chyba sprawa zimnego oleju.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny wraz z zawieszeniem perfekcyjny. Po dwóch latach jazdy po polskich (dziurawych) drogach myślałem że będzie trzeba powymieniać sforznie i tuleje, ale wszystko jest jakby było nowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoko ustawione fotele dają bardzo dobrą widoczność, oraz duża tylna szyba wraz z nie przesadnie podniesionym tyłem.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie bardzo szybko się nagrzewa, lecz w upalne lato brak klimatyzacji jest nie do wytrzymania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Choć auto nie wydaje się jakieś duże to miejsca w środku jest sporo do wygodnego podróżowania.
3,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach w środku jest bardzo głośno, wszystko za sprawą wysokoobrotowych silników.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 1.4 pali trochę za dużo, ale takie już są uroki SPI. Części natomiast są w przystępnych cenach, można także znaleźć wiele zamienników
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mój samochód jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze zawiózł mnie tam gdzie chciałem. Zresztą w wersji z silnikiem 1.4 nie ma się za bardzo co psuć ponieważ prawie w ogóle nie ma tam elektroniki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mój samochód jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze zawiózł mnie tam gdzie chciałem. Zresztą w wersji z silnikiem 1.4 nie ma się za bardzo co psuć ponieważ prawie w ogóle nie ma tam elektroniki.