Karoseria
: gnije noski nadkola progi belka pod chłodnicą
Przeniesienie napędu
: mała wytrzymałość łożysk
Układ elektryczny
: -----------------------------------
3,0
Całokształt
Proste jak syrenka twarde ja czołg i paliwożerne jak smok wawelski.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik starej konstrukcji mało wysilony bardzo wytrzymały jedynie uszczelki są słabe szczegulnie od pokrywy zaworów i obudowy wałka rozrządu i uszczelki miski olejowej nie ma hydraulicznej regulacji zaworów i trzeba go regulować poprzez dobranie odpowiednich płytek kocha gaz lepiej niż paliwo nie kicha jak 16 16v ale zato jest słaby mało elastycny ma wibracje na niskich obrotach i pali dużo benzyny i gazu dobrze że gaz tani.
3,0
Skrzynia biegów
wyje mechanizm różnicowy od 70 do 90 zrzytają 1,2 bieg uszkodzone synchranizatory.
4,0
Układ jezdny
męciutki i wmiare trwały tanie części
Komfort
2,0
Widoczność
mało widać z tyłu a dodadkowo w okresie jesienno zimowym parują strasznie szyby.
3,0
Ergonomia
wszystko pod ręką i bardzo stare rozwiązanie brava podtym względem jest dużo lepsze.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
w lato gorąco a w zime zimno głośno chodzi dmuchawa a szyby itak parują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzi się wygodnie tyłek nie boli nóżki też nie.
3,0
Wyciszenie
wyjąca skrzynia i warczący silnik.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
żużycie paliwa niewiem ale pewnie duże bo mał 15lw zborniku nie pochodzł za dłu na paliwie a jusz pali się rezerwa. gazu pali dużo w mieście ok 14,15l ma trasie ok 10,11 częsci tanie wszystko można robić samemu oprucz wizyty za komputerze.
4,0
Stosunek jakość/cena
na dzień dzisiejszy można kupi taką sienę z gazem do 3000tyś i będziemy mieli tani srodek transportu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ograniczniki w drzwiach żłącze elastyczne wydechu i tłumik srodkowy łożska kół przednich 2 przeguby napędowe zewnętrzne 2 dolne stworznie na wachaczu .
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w przyśzłości do wymiany będzie przekładnia kierownicza 2 synchranizatory w skrzyni no silnik pomimo że jest trwaly będzie do remontu widocznie poprzedni własciciel go nie oszczędzał ma niską kompresje 1cyl 8,8 2cyl 9,5 3cyl 10 4cyl 11,5 słabo odpala na zimnym szczegulnie w chłodne dni jak jusz odpali to strasznie go go rzuca nie ma gazu nie chodzi na wszystkie cylindry .
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i EL 71KM 52kW
[l/100km]