Zawieszenie
: siadają tulejki gumowe na wachaczach
Silnik
: kiepskie uszczelki
Karoseria
: w 10 letnim aucie są ogniska rdzy
4,0
Całokształt
dojeżdżam codziennie do pracy, żona w soboty i niedziele na studia, w sumie te wyżej wymienione części wymieniłem tak trochę na zapas bo lubię jak wszystko w aucie jest sprawne w 100%, ma duży bagaż, mocy nie za dużo, przydałoby się parę koników więcej, jestem zadowolony z auta
Wrażenia
4,0
Silnik
wystarczający do normalnej jazdy, jak się jeździ do 110 to nie ma co się psuć, po 200 tysącach przebiegu oleju nie bierze, jak trzeba przycisnąć to jest w miarę dynamiczny
4,0
Skrzynia biegów
czasem mały problem z włożeniem wstecznego
3,0
Układ jezdny
wąska i mało stabilna, samochodzik nadający się do spokojnej jazdy
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie po 2 kilometrach wam już ciepło
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super, z tyłu kiepsko
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeciętnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeba troszkę podłubać, ale w tym modelu to proste. do 200 tysięcy kilometrów wymieniłem:
- sprężyny na tyle,
- 3 razy z przodu gumowe tulejki,
- szczęki hamulcowe i tłoczki
- alternator,
- pompę wodną,
- uszczelkę pod miską olejową
- 4 razy uszczelkę nad wałkiem rozrządu,
- spawanie uszkodzonego wydechu
Oprócz tego zakonserwowałem spód, były ogniska rdzy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek, zawsze dojechała do celu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i EL 71KM 52kW
[l/100km]