Inne
: Zrobiłem 40 tys i prawie nic nie naprawiałem w tak tanim aucie, duuuży plus.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Obudowa alternatora napewno pęknie w ciągu 4 lat
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Mała pojemność i moc. Nie można wymagać cudów. Za to niskie opłaty.
4,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów, bardzo przyzwoita.
3,0
Układ jezdny
Mogło by być lepiej. Wysokie auto bardzo wrażliwe na boczny wiatr i nagłe zmiany kierunku jazdy. Ciekawe jak test łosia?
Komfort
4,0
Widoczność
Biorąc pod uwagę dość wysoki tył i szerokie słupki przednie.
3,0
Ergonomia
To nie s-klasa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre ogrzewanie, już po przejechaniu kilkuset metrów zaczyna grzać. Przy czterech osobach boczne tylne szyby mocno parują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok. Z tyłu może dla dwóch dorosłych.
4,0
Wyciszenie
Do 110 km/h może być. Powyżej hałas wzrasta w tempie logarytmicznym
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez cztery lata włożyłem może 1000pln. To bardzo dobry wynik jak na auto za takie grosze. Nie mam najmniejszego problemu z zawieszeniem chociaż auto zrobiło 100 tys. po polskich drogach- to duży plus. A spalanie - niestety do 14l gazu w mieście, to chyba trochę za dużo, nawet jak na moją nogę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 8V 75KM 55kW
[l/100km]