Czytajac opinie uzytkownikow smiem twierdzic, ze oceny powyzej czworki daja osoby, ktore przesiadly sie na seicento z malucha. Ten wyrob samochodopodobny to totalna porazka. Jeden plus to to, ze wszedzie mozna nim wjechac. Szczegolnie na lawete.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik zwawy, ale glosny i paliwozerny.
2,0
Skrzynia biegów
Po wymianie sprzegla biegi mozna zmieniac.
2,0
Układ jezdny
Nie radze ostro hamowac przed przeszkoda. Lepiej w nia uderzyc.
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc bardzo dobra. Lusterka boczne chyba tylko dla ozdoby.
3,0
Ergonomia
W seicento cos takiego jak ergonomia nie istnieje.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy silnych opadach deszczu lepiej nie jezdzic: tak zaparowuje przednia szyba, ze swiata nie widac. W zimie i tak czlowiek w kurtce chodzi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochod dla szczuplych.
2,0
Wyciszenie
Wyciszenia brak (chyba zapomnieli napisac w instrukcji).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taki silniczek pali jak smok. Niskie ceny napraw x ilosc napraw = olbrzymie koszty utrzymania.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za taka cene mozna kupic dobry niezawodny rower.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 90 tys. km wytarla sie kierownica tak, ze musialem tasma izolacyjna ja owinac. Czy to normalne?
Kazdy dzien przynosi nowy drobiazg.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana sprzegla, chlodnicy, termostatu, silniczka przednich wycieraczek, silniczka tylnej wycieraczki, tylnych bebnow hamulcowych, linek od hamulca recznego, szczek hamulcowych, regulatora sily hamowania, alternatora, silniczka od kata nachylenia przedniego reflektora, tlumika, centralnego zamka, uszczelki pod glowica... itp. itd.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
[l/100km]