Tani i prosty w utrzymaniu. Osobista rada: kupić lepsze klocki i tarcze (ferodo i brembo) skraca drogę hamowania o 6m.
Wrażenia
4,0
Silnik
odrobinę zbyt powolny na gazie, na bęzynie w miarę OK. Na trójce diabeł wstępuje w niego
4,0
Skrzynia biegów
zbyt długie skoki. Można się namachać przy zmianie biegów w mieści, jedynka mało precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
dość precyzyjny. Lekko działa wspomaganie, mistrz parkowania w mieście. Na kocich łbach (bruk) kierownica wpada w drgania i potrafi wypaść z rąk.
Komfort
5,0
Widoczność
OK. praktycznie brak martwych punktów
3,0
Ergonomia
Wnętrze bez rewelacji za taką cenę. Tworzywo kiepskiej jakości plastik łatwo ulega zarysowaniom. Z zewnątrz całkiem atrakcyjny duzo zaokrągleń, kobietom się podoba jako samochód uzytkowy o łagodnej lini nadwozia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nadmuch chłodnego powietrza latem (temp ok 25 stC) ledwie starcza na jedną osobę. Upał = koszmar. Zimą dość ciepło.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2+2 ale to nie sportówka, homologacja na pięć osób to pomyłka. Dwie osoby + dziecko (fotelik) na tyle. Dłuższa podróż do 700 km tyłek piecze i plecy bolą, podczas ostatnich 300km lepiej nie wstawać z fotela a dlaczego sam się przekonasz. Bagażnik ma pojemność 3 toreb z zakupami.
4,0
Wyciszenie
dość cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gaz max 6,5l / 100km. nie opłaca się chodzić piechotą. w mieście do 7l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
właściwy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana uszczelki spod głowicy, żarówka pozycji-tył, klocki i tarcze wymiana oleju, filtrów - standard. Brak perforacji, rdzy raz dobrze zakonserwowane podwozie wystarczy nawet na 3 lata + nadkola.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria stacyjki, coś sie stało ze sprzęgłem - coś dzwoni podobno ten typ tak ma, ale nic się nie dzieje bez przyczyny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
[l/100km]